Szentjobb Polgármesteri Hivatala,
Bihor megye

Térkép
  • Otthon
  • Hírek
  • Fotógaléria
  • Videó galéria
  • Kapcsolat felvétel
  • Hivatalos Helyi Közlöny
  • Polgármesteri Hivatal
    • Szerkezet
    • Fogadóórák
    • Településrendészet
    • Anyakönyv
    • Szükséges dokumentumok
    • Adók
    • Szociális gondozás
    • Telek eladások
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Vagyonbevallások
    • TRANSPARENȚA VENITURILOR SALARIALE
    • RAPORT ANUAL - ORDINUL NR.1466/2022
    • S.N.A. 2021-2025
  • Adminisztrációs áttekinthetőség
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Helyi Tanács
    • Tanácsosok
  • A Község
    • Általános információk
    • Falvak
    • A honlap látogatói
    • Helytörténet
    • Értéktár
    • Kultúra
    • Egyházak
    • Média
    • Tanügy
    • Szállitás
    • Sport
    • Hasznos elérhetőségek
    • Europai információk
    • Helyi személyiségek
  • Turizmus
    • Turisztikai információk
    • Látnivalók
    • Szállás
  • Gazdaság
    • Gazdasági hirek
    • Vállalkozások
    • Tervek, beruházások
    • Vásárok es kiállitások
    • Civilszervezetek
    • Szponzorok/Partnerek
    • Mezőgazdaság
  • Önkéntes katasztrófaelhárító szolgálat
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • ÖNKÉNTES
  • GDPR - Politica de confidentialitate
    • ADATVÉDELEM
  • Integritate instituţională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Térkép

Hotărârile Autorității Deliberative (2018)

  • Hivatalos Helyi Közlöny
  • A tanácskozó hatóság határozatai
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • A tanácskozó hatóság határozatai

    28/12/2018 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI SANIOB PE ANUL 2018

    28/12/2018 PRIVIND APROBAREA ORDINII DE ZI

    11/12/2018 PRIVIND SCOATEREA DIN EVIDENTA FISCALA A PERSOANELOR FIZICE SI JURIDICE AFLATE IN STARE DE INSOLVABILITATE

    11/12/2018 PRIVIND STABILIREA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE PENTRU ANUL FISCAL 2019

    11/12/2018 PRIVIND APROBAREA MODULUI DE VALORIFICARE A MASEI LEMNOASE PROVENITA DIN PARTIDA 50043 SI 50041 PR SANIOB

    11/12/2018 PRIVIND APROBAREA PRELUNGIRII VALABILITATII PLANULUI URBANISTIC GENERAL (PUG) SANIOB SI A REGULAMENTULUI LOCAL DE URBANISM AFERENT PUG, APROBAT PRIN HCL AL COMUNEI SANIOB NR. 2/2001

    11/12/2018 PRIVIND APROBAREA PLANULUI ANUAL DE ACHIZITII PUBLICE PENTRU ANUL 2019

    11/12/2018 PRIVIN APROBAREA PLANULUI ANUAL DE ACHIZITI PUBLICE PENTRU ANUL 2019

    11/12/2018 PRIVIND APROBAREA DEPUNERII CERERII DE FINANTARE A PROIECTULUI '' REALIZAREA UNEI CENTRALE DE PRODUCTIE ENERGIE ELECTRICA SI ENERGIE TERMICA DIN BIOMASA SI DESEURI UNICIPALE'' CA APLICAND ADOCIATIA DE DEZVOLATRE INTERCOMUNITARA REOSAL, IN PROGRAMUL OPERAT

    11/12/2018 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI SANIOB PE ANUL 2018

    11/12/2018 PRIVIND ALOCAREA SUMEI DE 12138 LEI DIN BUGETUL LOCAL IN FAVOAREA SC COMPANIA REOSAL SA IN SCOPUL ACOPERIRII CHELTUIELILOR ''COMLETARE NECESARE PUBELE COLECTARE A DESEURILOR MENAJERE IN COMUNA SANIOB''

    11/12/2018 PRIVIND INSUSIREA MODIFICARILOR INVENTARULUI BUNURILOR CARE APARTIN DOMENIULUI PUBLIC AL COMUNEI SANIOB SI AJUSTAREA VALORILOR AFERENTE BUNURILOR PROPRIETATE PUBLICA

    11/12/2018 PRIVIND TRECEREA DIN DOENIUL PUBLIC IN DOMENIUL PRIVAT A DOUA BUNURI IMOBILE, FANTANA CU INELE SI COTETI DE PORCI, SITUATE IN LOCALITATEA CIUHOI NR. 160, IN VEDEREA DESFIINTARII

    11/12/2018 PRIVIND ACHIZITIONAREA DE CATRE COMUNA SANIOB A IMOBILULUI CONSTRUCTIE SITUAT IN SANIOB, NR.43, JUDETUL BIHOR SI TERENUL AFERENT IN SUPRAFATA DE 3437 MP

    11/12/2018 PRIVIND APROBAREA PROCESULUI VERBAL AL SEDINTEI ORDINARE DIN DATA DE 25.10.2018 A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI SANIOB

    11/12/2018 PRIVIND APROBAREA ORDINII DE ZI A SEDINTEI ORDINARE A CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI SANIOB

    25/10/2018 PRIVIND ACORDAREA MANDATULUI POSTAL SPECIAL PENTRU ASOCIATIA INTERCOMUNITARA ZONA NORD VEST

    25/10/2018 PRIVIND APROBAREA PLANULUI DE AMPLASAMENT SI DELIMITARE A IMOBILULUI SI CONSTITUIREA A TREI NEMERE CADASTRALE, IN VEDEREA INSCRIERII IN CF A PROPRIETATII PUBLICE

    25/10/2018 PRIVIND APROBARE PUZ SI REGULAMENT LOCAL AFERENT PENTRU LUCRAREA ''CONSTRUIRE PENSIUNE AGROTURISTICA IN LOCALITATEA SANIOB, COMUNA SANIOB''

    25/10/2018 PRIVIND INCHIRIEREA UNEI SUPRAFETE DE 1 MP DIN IMOBILUL NR. 199, SAT SANIOB, REPREZENTAND SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI SANIOB, IN VEDEREA INSTALARII UNUI TERMINAL DE PLATI FACTURI

    25/10/2018 PRIVIND NUMIREA UNEI COMISII DE NEGOCIERE IN VEDEREA CUMPARARII UNEI CONSTRUCTII SI TERENUL AFERENT IN SUPRAFATA DE 3452 M2, SITUAT IN LOCALITATEA SANIOB NR. 43

    25/10/2018 PRIVIND APROBAREA CONSTITUIRII COMISIEI APECIALE PENTRU ACTUALIZAREA INVENTARULUI BUNURILOR CARE ALCATUIESC DOMENIUL PUBLIC AL COMUNEI SANIOB

    25/10/2018 PRIVIND APROBAREA CONTULUI DE INCHEIERE A EXERCITIULUI BUGETAR AL COMUNEI SANIOB PE TRIMESTRUL III, ANUL 2018

    25/10/2018 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI SANIOB PE ANUL 2018

    25/10/2018 PRIVIND APROBAREA PROCESULUI VERBAL AL SEDINTEI ORDINARE DIN DATA DE 3.08.2018

    25/10/2018 PRIVIND APROBAREA ORDINII DE ZI A SEDINTEI ORDINARE

    25/10/2018 PRIVIND ALEGEREA PRESEDINTELUI DE SEDINTA

    25/10/2018 PROCES VERBAL

    30/08/2018 PRIVIND ACHIZITIONAREA DE EUROPUBELE

    30/08/2018 PRIVIND APROBAREA PUZ SI REGULAMENTULUI LOCAL AFERENT PENTRU LUCRAREA CONSTRUIRE PENSIUNE AGROTURISTICA IN LOCALITATEA SANIOB, COMUNA SANIOB

    30/08/2018 PRIVIND DESEMNAREA REPREZENTANTULUI CONSILIULUI LOCAL AL COMUNEI SANIOB IN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE SZENT ISTVAN SANIOB

    30/08/2018 PRIVIND PUNEREA UNOR IMOBILE LA DISPOZITIA PROIECTULUI

    30/08/2018 PRIVINS ASIGURAEA COFINANTARII PROIECTULUI INTITULAT SPRIJIN PT PREGATIREA APLICATIEI DE FINANTARE

    30/08/2018 PRIVIND APROBAREA ACTULUI CONSTITUTIV ACTUALIZAT AL SC APA CANAL NORD VEST SA

    30/08/2018 PRIVIND APROBAREA CONTULUI DE INCHEIERE A EXERCITIULUI BUGETAR AL COMUNEI SANIOB PE TRIMESTRUL II, ANUL 2018

    30/08/2018 PRIVIND RECTIFICAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI SANIOB PE ANUL 2018

    30/08/2018 PRIVIND VALIDAREA MANDATULUI DE CONSILIER LOCAL A SUPLEANTULUI DE PE LISTA PSD

    30/08/2018 PRIVIND APROBAREA PROCESULUI VERBAL AL SEDINTEI ORDINARE DIN DATA DE 20.06.2018

    30/08/2018 PRIVIND APROBAREA ORDINII DE ZI A SEDINTEI ORDINARE

    20/06/2018 Privind aprobarea preturilor de valorificare pe specii si sortimente a loturilor rezultate din exploatarea partizii, precum si a cheltuielilor necesare exploatarii, incasarii si transportarii materialului lemnos

    20/06/2018 Privind rectificarea bugetului local al comunei Saniob pe anul 2018

    20/06/2018 Privind aprobarea Procesului Berbal al sedintei ordinare din data de 26.04.2018

    20/06/2018 Privind aprobarea ordinii de zi a sedintei ordinare a Consiliului Lical comunei Saniob

    20/06/2018 Privind alegerea presedintelui de sedinta

    26/04/2018 Privind aprobarea Planului de amplasament si deliminarea a imobilului cu nr topo 567 - teren fara constructii si constituirea unui nou numar cadastral, in vederea inscrierii in CF

    26/04/2018 Privind aprobarea Planului de amplasamnet di delimitare a imobilului - teren de constructii si constituirea unui nou numar cadastral, in vederea inscrierii in CF

    26/04/2018 Privind transmiterea in folosinta gratuita a suprafetei de 40 mp teren intravilan, domeniul public al comunei Saniob, catre Fundatia PROSZENTJOBB pentru amplasarea statuii de lemn Szent Laszlo

    26/04/2018 Privind introducerea in circuitul civil a numarului topo 562/2 Saniob, precum si deschiderea colii funciare aferente

    26/04/2018 Privind modificarea anexelor la HCL 19/2017, privind aprobarea infiintarii statiilor de autobuze pentru imbarcarea/debarcarea persoanelor transportate prin curse regulate publice si curse regulate spacial

    26/04/2018 Privind aprobarea documentatiei necesare delegarii gestiunii prin concesiune a serviciului de iluminat public in comuna Saniob

    26/04/2018 Privind aprobarea acordului prealabil pentru infiintarea unui centru de permanenta in comuna Saniob

    26/04/2018 Privind aprobarea cesionarii si a formei contractului de cesiune privitor la Contractul de inchiriere nr. 2268/2013

    26/04/2018 Privind aprobarea contului de incheiere a exercitiului bugetar al comunei Saniob pe trimestrul I, anul 2018

    26/04/2018 Privind constituirea, alimentarea si utilizarea Fondului de intretinere, inocuire si dezvoltare pentru investitia 'inlocuire parc auto SC COMPANIA REOSAL SA'

    26/04/2018 Privind aprobarea Procesului Verbal al sedintei ordinare di data dde 22.03.2018

    26/04/2018 Privind aprobarea ordinii de zi a sedintei ordinare a Consiliului local al comunei Saniob

    22/03/2018 Privind prezentarea rapoartelor de activitate pe anul 2017 ale viceprimarului si consilierilor locali din comuna Sanob

    22/03/2018 Privind aprobarea raportului primarului comunei Saniob prvind situatia gestionarii bunurilor si inventarierea petrimoniului comunei la sfarsitul anului 2017

    22/03/2018 Privind prezentarea raportul primarului de informare privind starea economica, sociala si de mediu a comunei Saniob pe anul 2017

    22/03/2018 Privind aprobarea Planului de asigurare cu resurse umane, materiale si financiare necesare pentru gestionarea situatiilor de urgenta

    22/03/2018 Privind aprobarea Planului de analiza si acoperire a riscurilor in domeniul situatiilor de urgenta la nivelul comunei Saniob

    22/03/2018 Privind sustinerea financiara a activitatii Asociatiei Club Sportiv Progresul Saniob-Szentjobb Haladas in anul 2018

    22/03/2018 Privind aprobarea cesionarii si a formei contractului de cesiune privitor la Contractul de inchiriere nr 8/2011

    22/03/2018 Privind aprobarea contului de incheiere al exercitiului bugetar al comunei Saniob pe anul 2017

    22/03/2018 Privind modificarea contributiei Comunei Saniob pentru functionarea compartimentului de audit intern infiintat in cadrul Filialei Judetene Bihor a Asociatiei Comunelor din Romania

    22/03/2018 Privind aprobarea Procesului verbal al sedintei ordinare din data de 16.02.2018

    20/03/2018 Privind aprobarea ordinii de zi a sedintei ordinare

    16/02/2018 Aprobarea Planului anual de achizitii publice pentru anul 2018

    16/02/2018 Alegerea presedintelui de sedinta

    16/02/2018 Aprobarea raportului de evaluare pe anul 2017 al functionarului public de conducere D-na Mela Maria Elena - secretar al primariei comunei Saniob

    16/02/2018 Modificarea Organigramei si a Statutului de functii al aparatului de specialitate al primarului comunei Saniob

    16/02/2018 Aprobarea Amenajamentului pastoral pentru pajistile aflate pe teritoriul comunei Saniob

    16/02/2018 Aprobarea Planului Anual de Actiune pentru anul 2018 in domeniul administrarii si organizarii serviciilor sociale la nivelul compartimentului de asistenta sociala din cadrul primariei comunei Saniob

    16/02/2018 Aprobarea planului de actiuni si lucrari de interes local pentru persoanele apte de munca din familiile beneficiare de venit minim garantat 2018

    16/02/2018 Aprobarea structurii retelei scolare la nivelul UAT Saniob pentru anul scolar 2018-2019

    16/02/2018 Majorarea contributiei stabilita in Protocolul de colaborare intre Comuna Saniob si Fundatia Crestina Diakonia

    16/02/2018 Aprobarea contului de incheiere a exercitiului bugetar al comunei pe trimestrul IV 2017

    16/02/2018 Aprobarea bugetului Comunei Saniob pentru anul 2018

    16/02/2018 Validarea mandatului de consiliu local a supleantului de pe lista UDMR

    16/02/2018 Aprobarea Procesului verbal al sedintei din 06.12.2017

    16/02/2018 Aprobarea ordinii de zi


  • Polgármesteri Hivatal
    • Szerkezet
    • Fogadóórák
    • Településrendészet
    • Anyakönyv
    • Szükséges dokumentumok
    • Adók
    • Szociális gondozás
    • Telek eladások
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Vagyonbevallások
    • TRANSPARENȚA VENITURILOR SALARIALE
    • RAPORT ANUAL - ORDINUL NR.1466/2022
    • S.N.A. 2021-2025
  • Adminisztrációs áttekinthetőség
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Helyi Tanács
    • Tanácsosok
  • A Község
    • Általános információk
    • Falvak
    • A honlap látogatói
    • Helytörténet
    • Értéktár
    • Kultúra
    • Egyházak
    • Média
    • Tanügy
    • Szállitás
    • Sport
    • Hasznos elérhetőségek
    • Europai információk
    • Helyi személyiségek
  • Turizmus
    • Turisztikai információk
    • Látnivalók
    • Szállás
  • Gazdaság
    • Gazdasági hirek
    • Vállalkozások
    • Tervek, beruházások
    • Vásárok es kiállitások
    • Civilszervezetek
    • Szponzorok/Partnerek
    • Mezőgazdaság
  • Önkéntes katasztrófaelhárító szolgálat
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • ÖNKÉNTES
  • GDPR - Politica de confidentialitate
    • ADATVÉDELEM
  • Integritate instituţională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Friss hírek:

  • Nov 25

    S-a deschis perioada de consultare publică a documentelor tehnice cadastrale în cadrul lucrărilor de înregistrare cadastrală sistematică (Cenaloș)

  • Nov 10

    Pregătește-te astăzi pentru a fi în siguranță alături de familia ta!

  • Sep 26

    ATENȚIE! Este strict interzisă aruncarea și incendierea deșeurilor de orice fel pe domeniul public sau privat al comunei Sâniob

  • Aug 8

    ANUNȚ: demararea procesului de informare si consultare a publicului cu privire la documentația: Elaborare ”PUZ CONSTRUIRE CASA DE LOCUIT PARTER”

  • Jul 18

    PAID – Polița de asigurare împotriva dezastrelor naturale

Az összes hír megtekintése


Hasznos információk

Cím: Loc.Saniob,Str.Principală, Nr.199 e-mail: registratura@saniob.ro
Email: registratura@saniob.ro
Telefon: 0259-441128;
Irányítószám: 417192

Látogató: 1541911

  • Otthon
  • Hírek
  • Fotógaléria
  • Videó galéria
  • Kapcsolat felvétel
  • Hivatalos Helyi Közlöny

Szentjobb Polgármesteri Hivatala | Bihor megye | Dezvoltat de iStorm.ro