Primăria Sâniob,
județul Bihor

Harta
  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local
  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • TRANSPARENȚA VENITURILOR SALARIALE
    • RAPORT ANUAL - ORDINUL NR.1466/2022
    • S.N.A. 2021-2025
  • Transparență decizională
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor
  • GDPR - Politica de confidentialitate
    • RESPONSABIL CU PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
  • Integritate instituţională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu
Harta

Hotărârile Autorității Deliberative (2012)

  • Monitorul Oficial Local
  • Hotărârile Autorității Deliberative (2012)
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • Hotărârile Autorității Deliberative (2012)

    23/11/2012 scoaterea la licitatie publica deschisa cu strigare in vederea inchirierii imobilului nr.50 Cenalos, apartinand domeniului privat al comunei Sâniob

    23/11/2012 completarea domeniului privat al comunei Saniob cu imobilulul reprezentand teren arabil, casa si curte in intravilan nr.50 Cenalos, cu o suprafata totala de 3.543 mp, avand nr.topo 41/6 si 42/2din C.F. 243 Cenalos

    23/11/2012 PLANUL ANUAL DE ACHIZITII PENTRU ANUL 2013

    23/11/2012 Rectificarea Bugetului Consiliului local Ciuhoi pe anul 2012

    27/09/2012 Rectificarea Bugetului Consiliului local Ciuhoi pe anul 2012

    09/08/2012 scoaterea la licitatie publica deschisa cu strigare in vederea inchirierii suprafetei de 8 mp, situat in imobilul nr.205 Ciuhoi, apartinand domeniului public al comunei Ciuhoi

    09/08/2012 Rectificarea Bugetului Consiliului local Ciuhoi pe anul 2012

    25/07/2012 aprobarea Planului local de actiune privind incluziunea minoritătii Romilor din comuna Ciuhoi, pentru perioada 2012-2020

    25/07/2012 aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar al comunei Ciuhoi pe trimestrul II, anul 2012

    25/07/2012 Rectificarea Bugetului Consiliului local Ciuhoi pe anul 2012

    25/06/2012 Organizarea comisiilor de specialitate

    25/06/2012 constituirea Consiliului local al comunei CIUHOI

    07/06/2012 Rectificarea Bugetului Consiliului local Ciuhoi pe anul 2012

    19/04/2012 aprobarea structurii retelei scolare cu noile denumiri la nivelul UAT Ciuhoi, pentru anul scolar 2012-2013

    19/04/2012 aprobarea contului de încheiere a exerciţiului bugetar al comunei Ciuhoi pe trimestrul I, anul 2012

    19/04/2012 Rectificarea Bugetului Consiliului local Ciuhoi pe anul 2012

    28/03/2012 RAPOARTELE DE ACTIVITATE ALE CONSILIERILOR LOCALI PE ANUL 2011

    28/03/2012 Privind prezentarea RAPORTULUI PRIMARULUI DE INFORMARE PRIVIND STAREA ECONOMICA, SOCIALA SI DE MEDIU A COMUNEI CIUHOI PE ANUL 2011

    02/02/2012 aprobarea PUZ pentru „Aventuri calare prin podgoriile Barcaului”.

    02/02/2012 privind aprobarea planului de acţiuni şi lucrări de interes local pentru persoanele apte de munca din familiile beneficiare de venit minim garantat pentru anul 2012

    02/02/2012 Aprobarea Bugetului Consiliului local Ciuhoi pe anul 2012

    17/01/2012 Privind revizuirea si actualizarea Portofoliului de Proiecte pentru perioada 2007 – 2013 in comuna Ciuhoi.

    17/01/2012 privind aprobarea Studiului de oportunitate privind delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare prin concesiune

    17/01/2012 Privind aprobarea retelei scolare apartinand comunei Ciuhoi, pentru anul scolar 2012-2013

    17/01/2012 privind aprobarea acoperirii definitive a deficitului bugetului local pe sectiunea de dezvoltare, pentru anul 2011


  • Primăria
    • Structura
    • Program cu publicul
    • Urbanism
    • Starea civilă
    • Acte și formulare
    • Taxe și impozite
    • Asistență socială
    • Vânzări terenuri
  • Despre instituţie
    • Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
    • Conducere
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informații de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Comisia paritară
    • Protecția datelor cu caracter personal
    • Solicitare informații. Legislație
    • Buletinul Informativ (Legea 544/2001)
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Info int publ încărcate până în dec 2021
    • Declarații de avere si interese
    • TRANSPARENȚA VENITURILOR SALARIALE
    • RAPORT ANUAL - ORDINUL NR.1466/2022
    • S.N.A. 2021-2025
  • Transparență decizională
    • Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
    • Raport periodic Legea nr. 52/2003
    • RUTI
    • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
    • Registrul pentru consemnare și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
    • Dezbateri publice
    • Ședințe publice / Anunțuri / Minute
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
    • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
  • Consiliul local
    • Consiliul local
  • Despre localitate
    • Informații generale
    • Sate
    • Vizitatori website
    • Istorie
    • Patrimoniu
    • Cultură
    • Biserici
    • Media
    • Educație
    • Transport
    • Sport
    • Adrese utile
    • Informații europene
    • Personalități locale
  • Turism
    • Informații turistice
    • Obiective
    • Cazare
  • Economie
    • Informații economice
    • Firme
    • Proiecte, investiții
    • Târguri și expoziții
    • Organizații
    • Sponsori / parteneri
    • Agricultură / Fond funciar/ Registru agricol
  • SVSU
    • Serviciul voluntar pentru situații de urgență
  • CAMC
    • Centrul de asistență medicală comunitară
  • RDPL
    • Registrul datoriei publice locale
  • SPCLEP
    • Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor
  • GDPR - Politica de confidentialitate
    • RESPONSABIL CU PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
  • Integritate instituţională
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cadourilor primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituţiei
    • Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
    • Situaţia incidentelor de integritate
    • Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
  • Ghid pentru accesul publicului la informații de mediu
    • Ghidul autorităților publice pentru accesul publicului la informația de mediu

Știri recente:

  • Nov 25

    S-a deschis perioada de consultare publică a documentelor tehnice cadastrale în cadrul lucrărilor de înregistrare cadastrală sistematică (Cenaloș)

  • Nov 10

    Pregătește-te astăzi pentru a fi în siguranță alături de familia ta!

  • Sep 26

    ATENȚIE! Este strict interzisă aruncarea și incendierea deșeurilor de orice fel pe domeniul public sau privat al comunei Sâniob

  • Aug 8

    ANUNȚ: demararea procesului de informare si consultare a publicului cu privire la documentația: Elaborare ”PUZ CONSTRUIRE CASA DE LOCUIT PARTER”

  • Jul 18

    PAID – Polița de asigurare împotriva dezastrelor naturale

Vezi toate știrile


Informații Utile

Adresa: Loc.Saniob,Str.Principală, Nr.199 e-mail: registratura@saniob.ro
Email: registratura@saniob.ro
Telefon: 0259-441128;
Cod poștal: 417192

Vizitatori: 1541847

  • Acasă
  • Știri / Anunțuri
  • Galerie Foto
  • Galerie video
  • Contact
  • Monitorul Oficial Local

Primăria Sâniob | județul Bihor | Dezvoltat de iStorm.ro